BRANDON ADAMS - DARI QPR KE PERLIS FA

Brandon Adams telah bersetuju untuk dipinjam ke kelab Malaysia iaitu Perlis FA selama satu musim. Kelab QPR merupakan kelab milik usahawan Malaysia Tan Sri Tony Fernandes yang juga pemilik Air Asia.  

Brandon Adams dipinjam semusim kepada Perlis FA darii QPR
Brandon Adams dipinjam semusim kepada Perlis FA darii QPR


Kelab QPR telah mengesahkan telah menawarkan kontrak baharu buat Brandon Adams untuk kekal di Loftus Road. Untuk terus menimba pengalaman, penyerang  muda ini juga bersetuju diberi pinjaman  selama semusim di Malaysia untuk bersama Persatuan Bola Sepak Perlis.

Brandon Adams pinjamkan semusim ke Perlis FA

Brandon Adams beraksi sebagai penyerang baru berusia 19 tahun ini telah dipinjamkan bermain bersama kelab Staines Town musim ini. Brandon Adams telah menandatangani perjanjian baru yang akan menyaksikan dia terus kekal tinggal di kelab Queens Park Rangers FC sehingga sekurang-kurangnya Jun 2018. 

Pada masa yang sama, Brandon Adams juga telah bersetuju pinjaman 12 bulan kepada Perlis FA dalam saingan Liga Malaysia 2017 sehingga akhir musim.


Profil Brandon Adams Pemain Baru Perlis 2017

Brandons Adam penyerang QPR yang sangat tenang di depan pintu gol
Brandons Adam penyerang yang sangat tenang di depan pintu gol

Posisi : Penyerang 
Tarikh Lahir : 1997/2/12 
Tempat Lahir : Enfield, London 
Menyertai kelab pada : Julai 2014 

Brandon Adams telah berada di QPR selama lebih dua tahun dan permainan pemain muda itu telah banyak meningkat sejak menyertai Hoops. Terkenal dengan ketenangan di hadapan gol, Adams  telah menjaringkan enam gol untuk pasukan bawah 18 pada tahun lepas.

Brandon Adams stunning 30-yard volley goal




Semoga kehadiran Brandon Adams pemain bawah 23 tahun QPR ini akan menguatkan lagi cabaran Perlis dalam Liga Malaysia 2017.




Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "BRANDON ADAMS - DARI QPR KE PERLIS FA "

Post a Comment